Wednesday, February 9, 2011
takott...hahahahaha
heisss...cne nk amik lesen moto nih,aku xnah pon nek moto...tkotnyeee..ptg td akak aku ade ajr jap..hahahahha...lwk gler cm owg mabok jew nek moto..jap ke kiri jap ke kanan...awat yg ssh bebenor nk cntrol nye 2..moto da la brt...adoyai..agak m'cbr la plak..hahahha..xpe2 esk aku try lg..hee
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment
Note: Only a member of this blog may post a comment.