Sunday, May 22, 2011

'KAU'

T'lalu ksr bg aku tuk pggl owg t'syg ngan pggln 2..xsggop aku nk pggl dia cm 2 tp dsbb kn nk elak dri jd nya slh phm aku t'pkse gak pggl dia cm 2..
Aku xnk dia pk len lg sal aku,aku tau dia mst akn srba-slh n xslesa ngan aku lg t..mgkn gak dia akn m'jaohi aku..2 la p'kara yg plg aku tkot skali..aku sggop wt pape pn aslkn dia ttp ade dcc aku even juz a fren..2 pn da ckup aku x minx lbh pn..Hmm..
Byk p'kara aku t'pkse korban kn tuk sume ni..kekadang aku t'pkse pure2 ttg pasaan aku sndri..pure2 ttg dri aku..tp aku xm'yesal wt sume 2 sbb aku wt sume 2 tuk owg yg plg aku syg..cinta p'tama n cinta sejati aku..demi kbhgiaan dia aku sggop b'krban..aku wt sume 2 bkn tuk minx smpati dia tp aku wt demi cinta aku pd dia..arap dia xslh phm lg ngan pe yg aku 2lis n wt ni..p'caye la pd i,.i xpnah m'arap lg da pd u n I da tau isi ht u..sape p'maisuri dht u..cinta sejati u..u jgn isau k..;-)
:-berbahagia salu ngan owg t'sayang ek-:

Wednesday, April 27, 2011

Rossa - Ku Menunggu

Ku menunggu, ku menunggu
Kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu
Kau dengan kekasihmu
Ku kan s'lalu di sini
Untuk menunggumu

Cintaiku
Ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku
Ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Akan selalu setia tuk menunggumu

Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na
Na na na na na na
Na na na na na na
Na na na na

::kredit kepada INSAN YG PLG AKU SYG yg sdg b'bhgia ngan insan pilihan ht nya::

Sunday, March 27, 2011

JANGANLAH BUAT ORANG YANG MENCINTAI KAMU KECEWA........

1] Orang yang mencintai kamu tidak pernah mampu memberikan alasan kenapa dia mencintai kamu. Yang dia tahu di hati dan matanya
hanya ada kamu satu-satunya..(sbb kamu cinta matiku syg)

2] Walaupun kamu sudah memiliki teman istimewa atau kekasih, dia tidak peduli! Baginya yang penting kamu bahagia dan kamu tetap
menjadi impiannya..(sbb kamu t'lalu pntg bg ku)

3] Orang yang mencintai kamu selalu menerima kamu apa adanya, di hati dan matanya kamu selalu yang tercantik walaupun mungkin kamu
merasa berat badan kamu sudah bertambah..(sbb cintamu lbh pntg bg ku)

4] Orang yang mencintai kamu selalu ingin tahu tentang apa saja yang kamu lalui sepanjang hari ini, dia ingin tahu kegiatan kamu..(sbb kamu la idopku)

5] Orang yang mencintai kamu akan mengirimkan SMS seperti ‘Selamat Pagi’,'Selamat Hari Minggu’, ‘Selamat Tidur’, ‘Take Care’, dan lain-lain
lagi, walaupun kamu tidak membalas SMS-nya, kerana dengan kiriman SMS itulah dia menyatakan cintanya, menyatakan dalam cara yang
berbeza,bukan “aku CINTA padamu”, tapi berselindung ayat selain kata cinta itu..(sbb lam pkrnku hnya ada kamu)

6] Jika kamu menyambut hari tahun dan kamu tidak mengundangnya ke majlis yang kamu adakan, setidak-tidaknya dia akan menelefon
untuk mengucapkan selamat atau mengirim SMS..(sbb ku salu hrgai sume ttg kamu)

7] Orang yang mencintai kamu akan selalu mengingat setiap kejadian yang dia lalui bersama kamu, bahkan mungkin kejadian yang kamu
sendiri sudah melupakannya, kerana saat itu ialah sesuatu yang berharga untuknya.Dan saat itu, matanya pasti berkaca. kerana saat
bersamamu itu tidak bisa berulang selalu..(sbb saat b'sama kamu la saat plg b'mkne lam idopku)

8] Orang yang mencintai kamu selalu mengingati setiap kata-kata yang kamu ucapkan, bahkan mungkin kata-kata yang kamu sendiri lupa
pernah mengungkapkannya. kerana dia menyematkan kata-kata mu di hatinya,berapa banyak kata-kata penuh harapan yang kau
tuturkan padanya, dan akhirnya kau musnahkan? pasti kau lupa, tetapi bukan orang yang mencintai kamu..(sbb kau salu lam ht ku)

9] Orang yang mencintai kamu akan belajar menggemari lagu-lagu kegemaran kamu, bahkan mungkin meminjam CD milik kamu, kerana dia
ingin tahu apa kegemaran kamu - kesukaan kamu kesukaannya juga, walaupun sukar meminati kesukaan kamu, tapi akhirnya da berjaya..(sbb hnya kamu khpn ku)

10] Kalau kali terakhir kalian bertemu kamu mungkin sedang selesema, atau batuk-batuk, dia akan sentiasa mengirim SMS atau menelefon
untuk bertanya keadaan kamu - kerana dia bimbangkan tentang kamu, peduli tentang kamu..(sbb diri mu lbh utma pd ku)

11] Jika kamu mengatakan akan menghadapi ujian, dia akan tanyakan bila ujian itu berlangsung, dan saat harinya tiba dia akan
mengirimkan SMS ‘good luck’ untuk memberi semangat kepada kamu..(sbb ku salu ingin lihat mu b'jaya & bhgia)

12] Orang yang mencintai kamu akan memberikan suatu barang miliknya yang mungkin buat kamu itu ialah sesuatu yang biasa, tetapi
baginya barang itu sangat istimewa..(sbb hnya kamu yg lyak milikinya)

13] Orang yang mencintai kamu akan terdiam sesaat, ketika sedang bercakap di telefon dengan kamu, sehingga kamu menjadi bingung.
Sebenarnya saat itu dia merasa sangat gugup kerana kamu telah menggegarkan dunianya..(sbb kamu la satu2nya cinta sejatiku)

14] Orang yang mencintai kamu selalu ingin berada dekat dengan kamu dan ingin menghabiskan hari-harinya hanya dengan kamu..(sbb tiap saat b'samamu sgt b'mkne)

15] Jika suatu saat kamu harus pindah ke daerah lain, dia akan sentiasa memberikan nasihat agar kamu waspada dengan persekitaran
yang boleh membawa pengaruh buruk kepada kamu. dan jauh dihatinya dia benar-benar takut kehilangan kamu, pernah dengar ‘jauh
di mata, jauh di hati?’..(sbb ku xblh idop tnpa dri mu syg)

16] Orang yang mencintai kamu bertindak lebih seperti saudara daripada seperti seorang kekasih..(sbb ingin bri yg t'baik tuk owg yg ku cintai))

17] Orang yang mencintai kamu sering melakukan hal-hal yang SENGAL seperti menelefon kamu 100 kali dalam masa sehari. Atau
mengejutkan kamu di tengah malam dengan mengirim SMS. Sebenarnya ketika itu dia sedang memikirkan kamu..(sbb ku ingin kau thu btapa ku m'cintai mu)

18] Orang yang mencintai kamu kadang-kadang merindukan kamu dan melakukan hal-hal yang membuat kamu pening kepala. Namun ketika
kamu mengatakan tindakannya itu membuat kamu terganggu dia akan minta maaf dan tak akan melakukannya lagi..(sbb ku xingin kau lupakan kwujudanku)

19] Jika kamu memintanya untuk mengajarimu sesuatu maka ia akan dgn sabar walaupun kamu mungkin orang yang terbodoh di dunia!.
bahkan dia begitu gembira kerana dapat membantu kamu. dia tidak pernah mengelak dari menunaikan permintaan kamu walau sesukar
mana permintaan mu..(sbb aku ingin kau b'bgga memiliki ku syg)

20].Kalau kamu melihat handphone-nya maka nama kamu akan menghiasi sebahagian besar INBOX-nya. Dia masih menyimpan SMS-SMS
dari kamu walaupun ia kamu kirim berbulan-bulan atau bertahun-tahun yang lalu. Dia juga menyimpan surat-surat kamu di tempat khas
dan segala pemberian kamu menjadi benda-benda berharga buatnya..(sbb ku ingin kau thu btapa ku m'hargai drimu)

21] Dan jika kamu cuba menjauhkan diri daripadanya atau memberi reaksi menolaknya, dia akan menyedarinya dan menghilang dari
kehidupan kamu, walaupun hal itu membunuh hatinya..(sbb kebhgiaan mu lbh utama bg ku)

22] Jika suatu saat kamu merindukannya dan ingin memberinya kesempatan dia akan ada menunggu kamu kerana sebenarnya dia tak
pernah mencari orang lain. Dia sentiasa menunggu kamu..(sbb diriku hnya milikmu)

23] Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin
mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu,
kerana dia benar-benar mengerti apa itu cinta..(sbb cinta i2 bgitu indah ble kita milikinya b'sama)

~~sumernya aku da alami,kalau la dia thu ini yg ku ase..adakah dia akn memahami??..hmm..>_<~~

Friday, March 25, 2011

.....

I LOVE YOU!!!!

YOU HATE ME???

BUT I STILL LOVEEEEEEEEE YOU!!!

Wednesday, March 9, 2011

blurrrrr....tetttt..x_X

-Marah,sedih,kecewa,cemburu,t'luka & mcm2 lg la trase ble tgk dia epy ngan owg lain..(tp jaoh t'tanam lam ht aku bahagia ble tgk dia dpt t'snyum)

-aku epy ble dpt b'gurau senda & gelak ketawa ngan kwn2 aku ase cm sumer mslh aku da setel..(tp jaoh lam ht aku rindu tuk mluangkn msa begitu ngan dia cm dlu2)

-kt tmpt keje plak aku brusaha tuk fokus pd keje aku,dgr radio smbil nyanyi2 tuk wt aku lupakan dia..(tp jaoh lam ht aku m'yebut2 nama dia,wajahnya b'main2 lam pkrn aku,tiap lagu yg dimainkn di radio wt aku b'tmbh tingatkn dia & makin merindukan dia)

-skang aku mmg da ade alsn yg kukuh tuk melupakan dia,tuk pdmkn trs cinta aku pd dia yg slama ini aku jga & p'thnkn..(tp jaoh lam ht aku b'pgg kuat pd cintanya,lgsg xdpt nk buang walo sdkit pn pasaan aku pd dia)

-skang da jls2 cinta aku mgkin b'tepuk sblh tgn,dia da xnmpk walo ape pn yg aku wt & tnjukkn,.bak kata dia aku skang hnya lah "owg asing" bg dia..smpai skang aku xdpt lupakan gelaran i2..(jaoh lam ht aku hnya TUHAN je yg tau)

Monday, February 28, 2011

28 februari 2011..

Arini adalah ari last tuk bln februari thn ni..mulai bln bru esk aku da mulakan keje pas 1 bln aku b'cuti..epy la gak nk mulakan keje esk sbb ade 2 owg bru keje kt tmpt aku tuh,xde la bsn sgt t tp mlm tdk b'bau..pg td aku time msj dri akak aku yg keje skali kt tmpt keje aku tuh,1 biter yg bg kjutan bsr pd aku..dia ckp pekeje bru kt tmpt ktowg tuh xcdent n slh sowgnye mnggal..ble dgr jew biter 2 jntg aku bagai t'henti sketika..sebak la gak ht ni even xbape rpt sgt ngan dia tp aku nah la jmp dia 2 o 3 ari lps..dia seorg yg sgt baik,peramah n rajin..mgkin sbb sikap dia cm 2 Allah amik dia lbh awl..tuhan lbh sygkn dia..semoga dia dicucuri rhmat n dipelihara dri azab kubur..al-fatihah..=_=

Sunday, February 27, 2011

juz u n me..hee

Ptg td aku chat ngan sowg mmbe bru ayg aku bru knl kt laman...hee..aku cter byk ksh silam aku kt dia..cter sal ksh cnta aku yg gagal 2 gak..hee..ley kata kn byk la yg dia tau skang ni,aku luahkn sumer kt dia..sumer yg t'pndam lam ht aku yg ex aku sndri xtau..dia ckpa aku sweet la,romantik la..hahahha..lwak la dia 2,aku pnye la pnoh emosi cter kt dia..kikiki..arap pe yg sy cter kt awk td awk rhsiakn ek..jd kn ia rhsia kita be2 je k..Doa kn pe yg sy gtau awk td 2 jd k'nyataan eh..sy btol2 cinta dan sygkn dia awk..hnya awk yg tau sape 'DIA' 2..hu3

Wednesday, February 23, 2011

thankss..^_^

Smlm aku chat ngan mmbe aku sal pe yg jd pd aku sjk akhir2 ni,lame gak ktowg bncg n dia byk bg skongn n p'dapat..skit sbyk melekat la gak pe dia gtau 2 lam pale aku nih..hee..tenz my fwen ko da tlg sdr kn aku n bg aku smngt..aku akn wt ape yg ko suh 2,ko jgn isau aku ok2 jew..:)..aku syg ko la kwn!!!..>_6

Monday, February 21, 2011

hmm..

pelik la m'sia ni da ade bf encem tp nk gak cri yg len..yg ni dia nk yg 2 pn dia nk..tamak tol la..heiss..murah btol cinta dia,ley bg kt sape jew..ade 2 bf lam 1 mse,pndai dia smbnyikn dri 1 sma len..cne dia bg kn mse tuk 2 owg bf dia 2 ek??.aku ade sowg bf pn dlu ase cm xckop jew mse tuk b'sama dia ni kn plak ade 2..plik2..hmm..dia xase pape kew men2 kn pasaan owg cm 2,da la bf dia 2 syg bgai nk mati kt dia..dia xnmpk kew sumer 2..dia wt owg ni sama cm dia yg xpnye ht pasaan..kejam btol r..dia xase skt yg dia wt pd owg sbb dia xase ape yg owg 2 ase..mgkin gak sbb dia ase dri dia hot,ade 2 owg sygkn dia sbb 2 dia jd ego cm 2..bg dia lau dia khlgn sowg 2 dia akn ade lg sowg,so xprlu la tkot..dia ley plh yg mne dia nk,juz ikt ht pasaan dia jew tp dia xtau dia wt cm 2 akn mlukakn ht slh sowg bf dia 2..luka kt luar sng nk ubt tp lau luka kt dlm lgsg xde ubt,dia xtau sumer 2 yg dia tau kita pts..lupekn sy..lupekn sumer sal sy..sy da ade bf bru..awk cri la owg len yg lbh baik dri sy eh..dia igt nk wt sumer 2 cm nk ilangkn sebuah mainan..ley buang cm 2 jew,ley cri gnti yg len..ha3..owg yg aggap cm 2 mmg xtau ape 2 erti cinta,nilai cinta yg sbnar,erti setia,kasih syg..hmm..nape la wujud owg2 yg kejam cm 2..buang cinta sejati demi cinta smntara..bg p'cinta yg setia plak,skali da bg cnta pd dia xkn bg pd owg len lg da..skali bg ht pd dia xkn amik lik lg da..skali dia da menetap lam ht akn kekal di ht slama2nye..hingga akhir hayat..^_^

Saturday, February 19, 2011

YM..akn dilupuskn..hmm

Dlu aku install ym kt lptop aku sbb nk wc ngan cinta ht aku,nk tatap wajah dia,nk tgk snyuman dia,nk tgk puas2 owg yg bg kbhgiaan pd aku,nk tgk insan yg kgsi idop ngan aku..tiap mlm kami wc sme2,even aku malu gler nk b'hadapn ngan dia tp aku wt slamber jew ..hee..igt lg ank buah aku(angah)yg drjah 4 ske btol chatting ngan dia,xtau la ape yg dowg ske brk kn..mst ngumpat sal aku..ha3..pntang tgk aku on9 cpt2dia dtg smbil t'snyum2 cm kerang busuk..cet!!nk ym ngan abg tom la 2,nk mnje2 ngan kksh ht aku la 2..walopn dia still dak2 tp aku ttp jeles ble dia rpt ngan syg aku tuh..mst kowg ckp aku xbtol kn??hahaha..biar ah ade aku kesa,hnya aku yg ley b'mnje2 ngan dia au..lalalala..tp sumer 2 da brkhir skang,ym ni pn da xde gne lg skang..xlame lg aku akn dlte dri lappy aku nih..tp knngn b'wc ngan dia xkn nah t'pdm dri idop aku..i2 la saat2 bhgia kami hbs kn msa b'sama..I LOVE YOU SO MUCH DEAR..

best+penat..^_^

huhuhu..best gler arini aku g ronda2 rntau pnjg ngan akak n abg ipar aku..b'tolak dri pg,ptg td bru lik..huhuhu..pnye la amai owg kt sne,brg2 jualan ape lg..rmbang mate aku di buatnye..hahahha..tmpt da la bsr lau suh aku jln sowg2 konfem xjmp jln kuar..:P..aku bli t-shirt,swter n jeans..smngt aku plh suar 2,yela dikelilingi bju2 n suar2..xcited gler kot tp lik td try..hampeh..slp saiz,ketat siot..seksi gi2,nmpk tiang lektrik aku 2 btg,...halussss..hahhhaaha..xpasal2 kne bebel ngan mak sbb xukur leklok..hahahha..sowi mak xcited sgt td..lalala..bln 3 t fmly aku nk g sne lg,tgk la t aku borong bju2 n suar2 kt sne..biar pnoh 1 van ngan pkaian aku t..hahahahha..:D

Thursday, February 17, 2011

pasrah..

Aku xnk rncang pape da lam idop aku skang sbb ape je yg aku rncg mst xkn m'jd..heiss..aku nk jalani idop cm biasa,aku time jew pape yg dtg pd aku..psl"DIA",aku da xmo wt pape andaian..ape lg truh hrpn,aku tau sumer 2 juz sia2..smlm aku da lpskn dia n dia pn time ngan ok jew..aku tau dia epy aku wt cm 2 tp dia xnk tnjuk..sy xkesa sy epy dpt wt awk snyum..:)..mgkin mulai skang aku kne bkk pin2 ht aku tuk owg lain..arap dpt jmp seseorang yg ikhlas..insyaAllah..:)

kerna terpaksa..

huhuhu..lega skit ht aku ble tau gf dia jge dia leklok..bgs la 2..sbb 2 dia nk gf yg duk dkt ngan dia,ley jge dia ble time2 cmni..lau ngan aku konfem xdptnye la..hee..ht aku mmg skt ble gf dia yg tlg rply kn msj td tp aku xley r pntgkn diri n aku sdr sape aku pd dia skang..skt 2 mmg la tp 2 xpntg yg pntg skang dia epy n cpt smbuh,aku tau gf dia 2 ley jge dia ngan baik,xcm aku..hu3..smge awk cpt smbuh n smge awk bhgia salu..walopun brt tuk sy ckp tp ni mgkin dpt wt awk lbh bhgia..SY LEPASKAN AWK..T.T

nape nih??

arghhhh!!!nape ngan ht aku nih..pas tau dia skt trs jd xmnentu cmni..awk...tlg la jge kshtn awk,sy tau awk bz ngan idop awk tp tlg la jgn abaikn kshtn n mkn mnom awk..lau ley sy nk brada dcc awk time2 cmni,nk jge awk..nk jge mkn mnom awk..nk tlg picitkn pale awk..nk bg awk mkn ubt..sy tau awk ssh mkn ubt..arghhh!!.plzz la ht,jgn trs cmni..jgn trs sekse diri aku cmni,sdr la ko xkn dpt ape yg ko nk 2..dia da ade some1 tuk jge dia skang nih,ko xyah la sebok2 sal dia lg..trima la hakikat 2 yg dia skang da jd milik owg lain..T.T

:: semoga syg cpt2 smbuh..sy xsggop tgk awk skt ::

Wednesday, February 16, 2011

.....

Bak kata owg cinta p'tama mmg ssh tuk kita lupekn..a'ah,aku stju sgt2 sbb aku ngah alaminya skang,.da dkt 2 bln kami pts tp bg aku dia ttp lam ht aku dlu,kini n mgkin slama2nya..cinta aku pd dia skit pn xnah kurg,ape lg ilang..lgsg xde pape prubahan..bg aku dia la satu2nya cinta mati aku,xmgkn aku akn dpt cintakn seseorg selain dia,sedalam cintaku pd dia,.aku tkot ble aku da mlgkah ke alam p'khwinan t,cne aku nk smbnyikn pasaan aku pd dia dri somiku t..aku arap pasaanku akn m'jd rhsia spnjg idopku..walopn awk xnmpk btapa bsrnya cinta sy pd awk sy xkesa yg pntg sy arap awk xkn nah lupekn knngn mns kita b'sama dlu..sy cintakan awk sgt2,.xkn skali2 nah tuk mlupakan awk..biar la cinta ini t'tanam lam ht sy hgga akhir hayat sy..=_=

Tuesday, February 15, 2011

Disember..

bile aku bsn aku pn wt la rutin harian aku 2..t'menong memikirkn p'kara2 yg lalu n akn dtg..hee..aku xtau pe yg speselnye bln 12 ngan idop aku,yg aku plik da 2 o 3 owg yg aku ske dowg lhr pd bln 12..hmm..dowgnye stail pn 2x5 gak..hahaha..pelik2 cne la aku ley t'sgkut..lau kowg yg lhr pd bln 12 ht2 la ek nk rpt ngan aku tkot t kita b'kapel plak,tmbh lg 1 list admire aku bln 12 t kn..huhuhuhu..guau2 jew..:P

Monday, February 14, 2011

Sedih + Sedih = nangis

Arini mo0d aku xbape ok skit sbb ngah sdh..aku bru dpt tau yg brg yg plg b'mkne n plg aku syg da ilang..yg wt aku b'tmbh sdh lg sbb aku lgsg xtau sal p'kara 2..mgkin brg 2 da lme ilang..nape blh ilang brg 2?nape bkn brg lain??!!>>:(..aku sggop byr bpe pn tuk dptkn brg 2 lik..wu3..arghhh!!!sktnye ht aku!!!..xley nk 2lis pjg2 da,jiwe ngah serabot..>_<

Sunday, February 13, 2011

14 feb..

Bile dgr je tarikh ni konpem sumer kapel2 t'snyum lebar kn??..hee..>_6..ni la tarikh yg plg dowg ske kot tp bg yg single cm aku nih salu jew b'doa smge xwujud tarikh2 cm 2 lam idop..hmm..aku bkn benci tgk dowg epy2,bhgia2 tp aku sedih,jeles..dowg ade ari spesel tuk smbut b'sama tp aku..sowg2,snyi,ase t'asing..nape xde owg dcc aku yg aku ley pggl syg,abg,b,..hmm..aku pn tingin di sygi,dicintai dan dikasihi..kuar b'sama,tgk wyg ke,prgi mkn ke,prgi tmn kew..huhuhu..indahnyeee..trase sgt disayangi dan dihargai..tp sumer 2 msthil tuk aku dpt..aku sdr diriku xseberapa,.rupe pn kureng,harta pn kureng,.yg aku ley bg hnya ht,cinta dan kesetiaan tp skang ade kew owg juz nk sumer 2..nta la aku pn xtau,aku blom nah jmp owg cm 2 lg stkt nih..mgkin da nsb aku kne trs jd sngle cmni kot..aku time ngan ht t'buka..:)

epynyee..heee

haluuu...hee..gedix la plak..hahahha..kowg sumer da tau kn yg arini aku ade ujian kmpter..kowg ase aku lulus x??(menaip smbil t'snyum)..da lau aku bg klu snyum mst kowg sumer da tau la kn..hhahahhaa..ngek btol la..:P..alhmdulillah..aku lulus ujian 2,biar pon juz ckop2 mkn jew yg pntg lulus xyah amik da...heee..sblm msk blk kmpter 2,adohai prot aku wt hal..memulas sumer urat2 lam prot ni b'belit2(cm aku nmpk jew...hahaaha)..thn je la yg tau btpa skt n t'seksenye aku time 2 tp aku wt mke slamber jew..xtau la plak cne owg tgk,minx2 mke aku x2kar jd wane biru udah..hahahahha..ble da smpai turn aku,ngan pnoh smngtnye aku mnuju msk blik 2 even urat2 lam prot ase cm da nk t'putus da tp aku cool jew..imej kne jge beb..hahahaha..b'mula la p'perangan aku lam 2..dush..dash..dush..eh2,ni da slp bnyi nih..hahahaa..bnyinye cmni jew..klik..klik...klik..haa bru btol..main kmpter la katakn..hu3..akhirnye setel da aku b'juang lam 2.,kuar jew aku tgk akak aku tgk aku ngan mke plik..^_6..lbh kurg cm 2 la kot mke dia..ha3..dia tny cptnye ko kuar ley jwb ke x,aip..aku ase cm aku da lme jew duk lam 2 td..blh2,aku kuar la sbb aku da hbs jwb..t'snyum..then,g amik result..tkot la gak nk tgk sbb ade owg yg da lps td dia nye xlulus..eis..tgk je la n kptsnnye aku b'jye..t'snyum lebar kt akak aku..:)..da setel jom lik!!!!aku nk smbg tdo plak,smlm aku tdo lwt sbb stdy sal nih..hahahaha..

Friday, February 11, 2011

power lor..hahahhaha

kowg jgn pk bkn2 eh,ni bknnye sal power superhero,powerroot atau power point kew ape tp ni sal bukunye power..hahhahaha..cm yg nah aku gtau kowg,ari ahd ni aku ade ujian kmputer..rncg pnye rncg mlm ni la aku igt nk stdy sumer 2..pas mhgrib td ngan smngtnye aku amik fail n buku sal memandu 2..ltk tas ktil n baring..igt nk m'bce smbil baring la,nk amik mood la katakn..baru bce 1 page aku da t'bongkang,bkn aku yg bce buku skang,buku plak yg bce aku..hahahahha..begitu hbt efek dri buku 2 smpai ley t'tdo aku..ape yg dirncg nmpknye xm'jd ler..adeyy...pas kol 12 t la plak aku stdy,mne tau time 2 ley wt aku fokus skit kew..hee..insya-ALLAH..:)

Thursday, February 10, 2011

alhamdulillah..:)

kemarin blaja moto cm ape jew..ssh gler kot nk cntrol..hahahha..ptg td blaja lg,alhamdulillah da ok skit..lau sblom ni tgn agak keras la gak nk m'belok p td try pnye try da lmbut skit..pndai la skit nk cntrolnye..heee..esk nk blaja lg dan lg smpai jd terer cm minah rempit...hahahha..apa yg pnting??...SEMANGAT!!!..^_^

Wednesday, February 9, 2011

takott...hahahahaha

heisss...cne nk amik lesen moto nih,aku xnah pon nek moto...tkotnyeee..ptg td akak aku ade ajr jap..hahahahha...lwk gler cm owg mabok jew nek moto..jap ke kiri jap ke kanan...awat yg ssh bebenor nk cntrol nye 2..moto da la brt...adoyai..agak m'cbr la plak..hahahha..xpe2 esk aku try lg..hee

Tuesday, February 8, 2011

azamku..hee

Arini start ari 1st aku amik lesen..sesi ceramah da setel,ari ahd ni ade ujian kmpter plak..wt mse ni aku nk elek jap coz bru lik td,pale pon ngan b'denyut2 g nih..hee..pas lulus sumer nih n lesen pn da dpt,maka ngan rasminye aku da capai azam aku tuk thn nih...hahahaha..(xley blah pnye ayt..hee)..tp aku xley epy g sbb azam2 aku yg lain still ngah mnggu..adeyy..jgn isau mell ko ley penuhi sumer azam ko 2 t,kuatkn smngt!!!!..hahahahaha...(gelak jaat)..